.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاسيس بنياد توسعه تعاون و كارآفريني مازندران

مدير كل تعاون استان مازندران از تاسيس بنياد توسعه تعاون و كارآفريني با هدف ساماندهي امور توليد و اشتغال خبر داد.  
 
به گزارش شمال نیوز ، محمد رضا باقرزاده امروز در مراسم افتتاح صندوق قرض الحسنه ويژه صندوق تعاون مازندران افزود: هيات موسس اين بنياد انتخاب شد و در حال ثبت است.
وي با اشاره به اينكه در كنار اين بنياد 4 پايگاه اطلاعاتي و آماري نيز راه اندازي خواهد شد اظهار داشت: بنياد مستندات توسعه استان، بانك منابع، بانك ايده ها و بانك كارجويان تخصصي نيز آغاز به كار مي كند.
باقرزاده اقدامات دولت نهم در بخش تعاون را اصلاح طلبانه توصيف كرد و گفت: با توجه دولت نهم تعاون كشور از رخوت و سستي به تحول خواهي و جنبش رسيد.
مدير كل تعاون استان مازندران با اشاره به اينكه ساماندهي اشتغال كشور به عهده تعاون گذاشته شده است، افزود: بيكاري فارغ التحصيلان در مازندران دو برابر غير تحصيلكرده‌ها است و اين مسئله توجه بيشتر به تعاون را نياز دارد.
باقرزاده با اشاره به نامه هاي مردمي استان مازندران به هيات دولت خاطر نشان كرد: از مجموع نامه ها 31 هزار و 500 نامه مردم مازندران تحويل تعاون استان شده است كه تاكنون 100 تعاوني پس از مراجعه به تعاون به ثبت رسيد.
وي گفت: با 27 هزار نفر از مراجعان كار مصاحبه و مشاوره صورت گرفت و اين كار براي تاسيس تعاوني جديد همچنان ادامه دارد.
مدير كل تعاون مازندران با اشاره به اين نكته كه تقاضاي پنهان مسكن در مازندران شدت گرفت خاطر نشان كرد: به علت وجود شهرك هاي ويلايي و خانه هاي ساحلي كه در مدت يك سال كمترين استفاده از آنها مي شود تقاضاي مسكن در بين خانواده ها مخفي مانده است.
وي در همين ارتباط ادامه داد: بسياري از تصميم گيران وجود اين ويلاها را به كل افراد مازندراني نسبت مي دهند.
سرپرست صندوق تعاون مازندران نيز در اين جلسه گفت: در سال جاري 800 ميليارد ريال تسهيلات به تعاوني هاي استان پرداخت شده است 300 ميليارد ريال ديگر به اين مبلغ تا پايان امسال افزوده خواهد شد.
عليرضا اكبري با بيان ويژگي هاي تعاون و رويكرد دولت به اين بخش خاطر نشان كرد: تنها وزارتخانه اي كه مي تواند مشكل اشتغال كشور را حل كند وزارت تعاون است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.